Actualitat

El termini per a sol·licitar les ajudes de l'Ajuntament de Dénia per a gastos units a la vivenda habitual de persones amb baix nivell de renda s’obri el 27 d’octubre

El termini per a sol·licitar l'ajuda econòmica familiar per a gastos relacionats amb la vivenda habitual, dirigida a persones amb baix nivell de renda, s'obri el dilluns 27 d’octubre i finalitzarà el 7 de novembre de 2025. L'import de l'ajuda econòmica serà de 130 euros per a cada unitat familiar, concedint-se una única ajuda per vivenda. L’Ajuntament de Dénia preveu en el pressupost municipal de 2025 un crèdit de 12.000 euros per a estes ajudes.

 

Poden ser beneficiàries les persones físiques propietàries d'una vivenda habitual que estiguen empadronades en el domicili per al qual se sol·licita l'ajuda i siguen titulars del rebut de l’IBI. Les persones sol·licitants no podran ser titulars cadastrals de cap altre immoble urbà en tot el territori nacional, exceptuant el garatge i/o traster de la vivenda habitual. Així mateix, el valor màxim cadastral del seu domicili habitual serà de 33.400 euros.

 

Les bases de la convocatòria, que es poden consultar ja en l’enllaç Ayuda para gastos de la vivienda en propiedad a personas con bajo nivel de renta, establixen una altra sèrie de requisits per a optar com els ingressos íntegres anuals o l'obligació de qui sol·licita d'estar al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i de la Seguretat Social i no tindre deutes pendents amb l'ajuntament.

 

Com sol·licitar-ho?

 

El model de sol·licitud i les bases de la convocatòria es poden trobar en la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia (enllaç anterior) o arreplegar-se presencialment en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (pl. Constitució, 10) i en el departament de Benestar Social (pl. Arxiduc Carles, 3).

 

Del 27 d'octubre al 7 de novembre, les persones interessades hauran de presentar la seua sol·licitud a través de la seu electrònica de l'ajuntament o, presencialment, en l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia, que cal demanar en este enllaç. Cada titular presentara una única sol·licitud.

 

Una vegada conclòs el termini, es revisaran totes les sol·licituds aprovades i es confeccionarà la llista provisional de sol·licituds admeses i excloses, que estarà a disposició del públic interessat en el tauló d’anuncis municipal i també al departament de Benestar Social. S’obrirà un termini de presentació d’esmenes o al·legacions després del qual s’aprovarà definitivament la concessió de les ajudes.

Altres notícies

imprimir